8 Laman Website Tengok Movie Secara Free

by - April 29, 2020




Okay guys!! Untuk hari ini aku akan senaraikan laman web yang korang boleh tengok movie secara free!! Maybe lepas ni korang dah tak perlukan netflix, iflix dan sebagainya yang jenis kenakan bayaran. Korang just tengok dekat website ini sahaja! Aku buat research dan banyak lah jugak aku jumpa rupanya dan aku be likee wowwwww gituww!! korang nak tahu apa nama website tu? ha ini lah dia aku nak cerita ni:

1. Leonflix

Website ni korang kena download dan dia digunakan didalam pc sahaja kalau nak tengok dalam telefon tak boleh. Dan kalau sesiapa yang nak download leonflix ni korang boleh klik di link ini (Download leon flix) And korang boleh lah pilih jenis apa yang korang pakai windows ke, mac ke atau linux. memandangkan dia apps jadi dia tak keluar iklan. and yang bestnya korang boleh tengok secara beramai-ramai macam chatroom tapi ini lagi bagus, korang boleh pilih sama ada nak texting beramai atau video.

2. M4ufree.info

website ni sangat menarik, banyak lah jugak iklan keluar dan korang just buang je laman yang tak penting kalau dia bawa korang ke laman lain dan kembali sahaja semula ke laman  yang tadi kalau korang tengok cerita lah. Sayangnya, website ni tak ada subtitle tu je tapi gambar dia sangat-sangat clear like 4k hd. Jadi kalau korang nak tengok dekat website ni korang boleh klik link disini (Watch at M4ufree now).


3. Filmlicious

website ni dia ok 4k hd and ada subtitle tapi english lah yang nak malay tu tak ada lah. Yang bagusnya tak ada lah banyak sangat keluar iklan sebab dia akan keluar waktu korang nak tengok cerita tu tapi dia keluar sekali je. Jadi kalau nak tengok kat laman web ni korang boleh klik link disini ( Watch at filmlicious now

4. Fmovies

Website ni banyak keluar iklan lebih daripada m4ufree.info. jadi aku tak berapa suka but okay lah. hd jugak tapi tak ada subtitle. Website ni macam leceh sikit bagi aku sebab dia keluar iklan je banyak. Tapi kalau korang nak tengok dekat website ni korang boleh sahaja klik di link ini ( Watch at fmovies now

5. 123 movies

website ni sama je macam fmovies banyak sangat keluar iklan. yang website lama dia dah kena block so dia buat website baru lah. hd tapi tak ada subtitle. and paling aku tak suka server dia buat hal kadang-kadang tapi okay je. kalau korang nak tengok dekat website ni korang boleh tekan link ini ( watch at 123 movies now)

6. Go movies

website ni nice tak banyak iklan keluar tapi kalau korang nak hd dia berbayar. yang sekarang ni pon dah clear je walaupon tak berapa hd. Ada subtitle and mudah lah jugak nak guna. Kat sini korang juga boleh download cerita tu.  kalau korang nak tengok dekat website ni korang just klik link disini ( watch at go movies now

7. Moonline 

website ni ada jugak keluar iklan tapi tak banyak. Dia hd dan ada subtitle juga. kalau korang nak tengok dekat website ni korang boleh klik link disini  (Watch at moonlines now)

8. Nyafilmer

website ni kalau korang tekan cerita apa yang korang nak, video dia dekat bawah tau dia tak letak dekat atas nanti korang tercari pulak mana video dia. and dia tak ada subtitle english dia ada bahasa turkish like that lah tapi hd. Ouh ya, websites ni juga ada banyak iklan . kalau korang nak tengok dekat websites ni korang boleh klik link ini (Watch at nyafilmer now)

Okay, itu sahaja yang list website yang korang boleh tengok movie. Tapi bagi aku lah prefer leonflix,gomovies, dan  filmlicious. Itu bagi aku lah, kalau korang ikut suka hati lah sebab aku dah bagi link so pandai-pandai lah ye. 

sekian,XOXO Unakenka <3

You May Also Like

0 comments